Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 992 - dodał: damon19 (2014-09-11)



CBP 2014 ( # 408 ) CBP 2015_1 ( # 414 ) 2016/2017 Przepisy Gry

Po sygnale na wykonanie rzutu karnego, wykonawca rzutu (mający na koncie napomnienie), wykonuje zwód taktyczny przy kopnięciu piłki po dobiegnięciu do niej, czym zdezorientował bramkarza. W konsekwencji bramkarz nie obronił rzutu karnego a piłka nie wpadła do bramki i opuściła pole gry. Jaka winna być decyzja sędziego?


Zaznacz ilość żółtych kartek                  (0
Zaznacz ilość czerwonych kartek                  (0


* Aby zobaczyć rozwinięcie skrótu przesuń kursor myszy nad pole wyboru odpowiedzi