Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 923 - dodał: AO_92 (2014-09-11)



CBP 2014 ( # 359 ) CBP 2015_1 ( # 365 ) 2014/2015 Przepisy Gry

Przed zawodami juniorów młodszych kierownik jednej z drużyn spytał sędziego czy zawodnik, który wystąpił kilka minut wcześniej w meczu juniorów starszych jego drużyny(grał w nich 45 minut) może zagrać jedną połowę w zbliżającym się meczu. Sędzia w sposób taktowny i grzeczny odpowiedział kierownikowi, że nie zna się na tym bo to jest zapisane w regulaminie rozgrywek, w którym musi sam sobie sprawdzić. Czy postępowanie sędziego było prawidłowe?