Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 710 - dodał: PiotrekC (2014-08-20)



CBP 2014 ( # 44 ) CBP 2015_1 ( # 42 ) 2014/2015 Przepisy Gry

Zawodnik wykonał atak na piłkę w taki sposób, że przeciwnik posiadający piłkę został narażony na niebezpieczeństwo odniesienia kontuzji w sytuacji korzystnej do rozwinięcia ataku. Co uczyni sędzia, jeżeli atakujący popełniający faul posiadał już żółtą kartkę?


Zaznacz ilość żółtych kartek                  (0
Zaznacz ilość czerwonych kartek                  (0


* Aby zobaczyć rozwinięcie skrótu przesuń kursor myszy nad pole wyboru odpowiedzi