Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 696 - dodał: PiotrekC (2014-08-19)



CBP 2014 ( # 30 ) CBP 2015_1 ( # 12 ) 2014/2015 Przepisy Gry

Zawodnik drużyny grającej w siedmioosobowym składzie, który był już wcześniej ukarany napomnieniem, rozmyślnie dotyka piłkę ręką we własnym polu karnym. Jaka będzie decyzja sędziego?


Zaznacz ilość żółtych kartek                  (0
Zaznacz ilość czerwonych kartek                  (0


* Aby zobaczyć rozwinięcie skrótu przesuń kursor myszy nad pole wyboru odpowiedzi