Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 678 - dodał: PiotrekC (2014-08-16)



CBP 2014 ( # 12 ) CBP 2015_1 ( # 21 ) 2014/2015 Przepisy Gry

W wyniku sytuacji bramkowej zawodnik drużyny atakującej wpadł do bramki, w której zaplątał się jedną nogą w siatkę. Mimo starań nie był w stanie się z niej wyplątać. W tym samym czasie jego współpartnerzy kilkoma składnymi podaniami doszli kolejny raz do pozycji strzeleckiej, w efekcie czego zdobyli bramkę. Jaka będzie decyzja sędziego, jeżeli uznał, że zawodnik przebywający w bramce nie przeszkadzał przeciwnikowi i nie rozpraszał jego uwagi?


Zaznacz ilość żółtych kartek                  (0
Zaznacz ilość czerwonych kartek                  (0


* Aby zobaczyć rozwinięcie skrótu przesuń kursor myszy nad pole wyboru odpowiedzi