Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 1298 - dodał: barczix01 (2017-06-15)



2016/2017 Przepisy Gry

Podczas wykonywania rzutu z punktu karnego, po sygnale gwizdka, zawodnik uderzył piłkę wewnętrzną częścią stopy tak, że ta odbiła się od słupka i poruszała się wzdłuż linii bramkowej. W tym momencie sędzia dał mimowolny sygnał gwizdkiem. Jaka w tej sytuacji powinna być decyzja sędziego?


Zaznacz ilość żółtych kartek                  (0
Zaznacz ilość czerwonych kartek                  (0


* Aby zobaczyć rozwinięcie skrótu przesuń kursor myszy nad pole wyboru odpowiedzi