Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 1296 - dodał: barczix01 (2017-06-14)



2016/2017 Przepisy Gry

Zawodnik z nr 10 będąc na pozycji spalonej otrzymał prostopadłą piłkę na wolne pole od swojego współpartnera. W trakcie dobiegania do piłki, lecz przed jej dotknięciem został nierozważnie zaatakowany przez przeciwnika przed polem karnym. Jaką decyzje podejmie sędzia jeżeli napastnik znalazł się w 100% sytuacji do zdobycia gola?


Zaznacz ilość żółtych kartek                  (0
Zaznacz ilość czerwonych kartek                  (0


* Aby zobaczyć rozwinięcie skrótu przesuń kursor myszy nad pole wyboru odpowiedzi