Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 1224 - dodał: AO_92 (2015-08-26)



CBP 2015_1 ( # 529 ) 2014/2015 Przepisy Gry

W celu zmiany, zawodnik schodzący opuścił pole gry i usiadł na ławce rezerwowych. Zawodnik wchodzący nie zdążył jeszcze wejść na boisko, a w tym czasie trener zrezygnował ze zmiany. Sędzia widząc to nie zgodził się na odwołanie zmiany i nakazał zawodnikowi wchodzącemu wejść na pole gry, po czym dał sygnał gwizdkiem do wznowienia gry. Czy postępowanie sędziego było słuszne?