Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 1206 - dodał: AO_92 (2015-08-25)



CBP 2015_1 ( # 495 ) 2014/2015 Przepisy Gry

Obrońca we własnym polu bramkowym zauważył nadbiegającego napastnika drużyny przeciwnej. W związku z tym zagrał kozłującą piłkę w sposób kontrolowany kolanem do swojego bramkarza, który jednak jej nie opanował, ale paradą wypiąstkował ją przez linię bramkową na zewnątrz bramki, ratując w ten sposób drużynę przed utratą gola samobójczego. Napastnik, który był kapitanem drużyny, zapytał sędziego po tym wybiciu: „Panie sędzio, to tak można?”. Jaka powinna być decyzja sędziego?


Zaznacz ilość żółtych kartek                  (0
Zaznacz ilość czerwonych kartek                  (0


* Aby zobaczyć rozwinięcie skrótu przesuń kursor myszy nad pole wyboru odpowiedzi