Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 1186 - dodał: AO_92 (2015-08-25)



CBP 2015_1 ( # 394 ) 2014/2015 Przepisy Gry

Jaką będzie decyzja sędziego, jeżeli po zdobyciu bramki wznowił grę od środka i dopiero wtedy dostrzegł asystenta, sygnalizującego spalonego, który zaistniał zaraz przed zdobyciem bramki?


Zaznacz ilość żółtych kartek                  (0
Zaznacz ilość czerwonych kartek                  (0


* Aby zobaczyć rozwinięcie skrótu przesuń kursor myszy nad pole wyboru odpowiedzi