Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 1073 - dodał: PiotrekC (2014-09-12)



CBP 2014 ( # 198 ) CBP 2015_1 ( # 204 ) 2014/2015 Przepisy Gry

Obrońca w sposób nieostrożny zaatakował napastnika i chciał przerwać akcję korzystną. Sędzia widział, że poszkodowana drużyna może kontynuować akcję zastosował oczywistą korzyść. W wyniku akcji piłka opuściła pole gry przez linię boczną zagrana ostatnio przez obrońcę. Napastnik szybko wykonał wrzut do współpartnera który zdobył bramkę. Sędzia bramki nie uznał. Udzielił napomnienia obrońcy który chciał przerwać akcję korzystną i nakazał ponowne wykonanie wrzutu. Czy sędzia postąpił prawidłowo?