Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Artykuł 8 - Rozpoczęcia i wznowienie gry

Strona 2 z 9


CBP 2015_1 ( # 46 ) 2014/2015 Przepisy Gry
86%

Rzut sędziowski wykonywany na linii pola bramkowego, równoległej do linii bramkowej. Do piłki podeszło 8 zawodników drużyny broniącej tworząc mur oraz 2 zawodników drużyny atakującej. Czy sędzia zezwoli na takie ustawienie zawodników?

Dotyczy artykułów: 8, Dodał: AO_92 (2015-08-25), Zatwierdził: AO_92 (2015-08-25)


CBP 2014 ( # 428 ) CBP 2015_1 ( # 434 ) 2014/2015 Przepisy Gry
45%

Sędzia przerwał grę i podyktował rzut wolny bezpośredni. Zawodnik drużyny poszkodowanej szybko chciał zagrać piłkę jednak uniemożliwił mu to zawodnik drużyny, która popełniła przewinienie. Zawodnik ten na polecenia sędziego odmówił odsunięcia się ...

Dotyczy artykułów: 8, Dodał: damon19 (2014-09-13), Zatwierdził: AO_92 (2015-08-23)


CBP 2014 ( # 421 ) CBP 2015_1 ( # 427 ) 2014/2015 Przepisy Gry
73%

Sędzia przerwał grę z powodu wtargnięcia kibica drużyny przyjezdnej, który przeszkodził zawodnikowi w zagraniu piłki. Jaką decyzję podejmie sędzia, jeżeli przy wykonaniu rzutu sędziowskiego nie było żadnego zawodnika?

Dotyczy artykułów: 8, Dodał: damon19 (2014-09-13), Zatwierdził: AO_92 (2015-08-23)



CBP 2014 ( # 173 ) CBP 2015_1 ( # 179 ) 2014/2015 Przepisy Gry
70%

Jeżeli piłkę ostatnio zagrał zawodnik drużyny atakującej, a piłka opuszczając pole gry przewróci lub złamie chorągiewkę rożną i nie ma możliwości jednoznacznej oceny przez którą linię (bramkową czy boczną) piłka opuściła pole gry, sędzia nakaże ...

Dotyczy artykułów: 8, Dodał: PiotrekC (2014-09-13), Zatwierdził: PiotrekC (2015-08-21)


CBP 2014 ( # 456 ) CBP 2015_1 ( # 462 ) 2014/2015 Przepisy Gry
57%

Podczas wykonywania rzutu sędziowskiego, zanim piłka dotknęła podłoża, dwóch zawodników przeciwnych drużyn zachowało się wobec siebie gwałtownie i agresywnie. Jaka będzie decyzja sędziego jeżeli w tym momencie jedna z drużyn grała w składzie ...

Dotyczy artykułów: 7,8,12, Dodał: damon19 (2014-09-12), Zatwierdził: AO_92 (2015-08-23)


Strona 2 z 9