Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 983 - dodał: damon19 (2014-09-11)



CBP 2014 ( # 469 ) CBP 2015_1 ( # 475 ) 2014/2015 Przepisy Gry

Zawodnik znajdujący się na pozycji spalonej dobił piłkę do bramki przeciwników po rozmyślnej paradzie obronnej bramkarza drużyny przeciwnej. Jaką decyzję podejmie sędzia?


Zaznacz ilość żółtych kartek                  (0
Zaznacz ilość czerwonych kartek                  (0


* Aby zobaczyć rozwinięcie skrótu przesuń kursor myszy nad pole wyboru odpowiedzi