Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 980 - dodał: damon19 (2014-09-11)



CBP 2014 ( # 466 ) CBP 2015_1 ( # 472 ) 2014/2015 Przepisy Gry

Podczas rzutów z punktu karnego, sędzia asystent ustawiony na przecięciu linii bramkowej z linią pola bramkowego stwierdził, że piłka w sposób jednoznaczny przekroczyła linię bramkową pomiędzy słupkami bramkowymi i pod poprzeczką i zachował się tak , że nawiązał kontakt wzrokowy z sędzią nie stosując żadnej dodatkowej sygnalizacji potwierdzającej prawidłowe zdobycie bramki. Czy postąpił zgodnie z Przepisami Gry?