Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 937 - dodał: AO_92 (2014-09-11)



CBP 2014 ( # 380 ) CBP 2015_1 ( # 386 ) 2016/2017 Przepisy Gry

Wykonawca rzutu karnego wykonywał zwody taktyczne przy kopnięciu piłki po dobiegnięciu do niej. Piłka wpadła do bramki obok zdezorientowanego bramkarza. Jaka będzie decyzja sędziego, jeżeli jeszcze przed kopnięciem piłki w obręb pola karnego wszedł zawodnik drużyny broniącej?


Zaznacz ilość żółtych kartek                  (0
Zaznacz ilość czerwonych kartek                  (0


* Aby zobaczyć rozwinięcie skrótu przesuń kursor myszy nad pole wyboru odpowiedzi