Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 934 - dodał: AO_92 (2014-09-11)



CBP 2014 ( # 371 ) CBP 2015_1 ( # 377 ) 2014/2015 Przepisy Gry

Bramkarz w wyniku parady obronnej we własnym polu karnym, odbił piłkę przed siebie, a następnie, po dłuższej chwili naciskany przez zawodnika drużyny przeciwnej złapał ją w ręce. Jaka będzie decyzja sędziego, który zauważył, że było to w granicach pola karnego?


Zaznacz ilość żółtych kartek                  (0
Zaznacz ilość czerwonych kartek                  (0


* Aby zobaczyć rozwinięcie skrótu przesuń kursor myszy nad pole wyboru odpowiedzi