Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 874 - dodał: snaki15 (2014-09-11)



CBP 2014 ( # 330 ) CBP 2015_1 ( # 336 ) 2014/2015 Przepisy Gry

Sędzia zastosował korzyść po nierozważnym wślizgu gracza gospodarzy grającego z numerem 13. Współpartner faulowanego zawodnika przejął piłkę i 18 m przed bramką w sytuacji sam na sam z bramkarzem został nieostrożnie zaatakowany przez rywala z numerem 16. Sędzia zarządził rzut wolny bezpośredni i wykluczył gracza z numerem 16. Czy postępowanie sędziego było słuszne?