Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 861 - dodał: snaki15 (2014-09-11)



CBP 2014 ( # 317 ) CBP 2015_1 ( # 323 ) 2014/2015 Przepisy Gry

Gra toczy się w okolicach pola karnego drużyny przeciwnej. Bramkarz drużyny atakującej stojąc we własnym polu bramkowym (1m od linii bramkowej) spożywa napój z plastikowej butelki. Sędzia widząc to zdarzenie przerwał grę i podyktował rzut wolny pośredni z pola bramkowego, udzielając przy tym bramkarzowi kary napomnienia. Czy postępowanie sędziego było prawidłowe?