Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 855 - dodał: snaki15 (2014-09-10)



CBP 2014 ( # 311 ) CBP 2015_1 ( # 317 ) 2014/2015 Przepisy Gry

Zawodnik drużyny gospodarzy został nieostrożnie sfaulowany przez zawodnika drużyny przeciwnej 30m od bramki gości. Sędzia widząc, że piłka jednak toczy się do współpartnera zawodnika faulowanego, który znajduje się w korzystnej sytuacji, stosuje korzyść potwierdzając ten fakt rękoma oraz głosem (krzyknął: „graj”). Współpartner po przyjęciu piłki bezpośrednim strzałem zdobywa bramkę z 20 m, którą sędzia uznał. Czy postępowanie sędziego było prawidłowe?