Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 790 - dodał: AO_92 (2014-09-10)



CBP 2014 ( # 224 ) CBP 2015_1 ( # 230 ) 2014/2015 Przepisy Gry

Obrońca w celu przerwania korzystnej akcji nierozważnie atakuje wślizgiem napastnika, powodując jego upadek. Sędzia zastosował korzyść, widząc, że drużyna poszkodowana ma szanse na zdobycie bramki. Po zakończeniu akcji sędzia nie udzielił napomnienia obrońcy, w myśl nowych interpretacji UEFA, gdyż faulujący nie przerwał korzystnej akcji. Czy postępowanie sędziego było słuszne?