Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 763 - dodał: slayer (2014-09-02)



CBP 2014 ( # 115 ) CBP 2015_1 ( # 121 ) 2014/2015 Przepisy Gry

Podczas zawodów - w czasie, gdy piłka była w grze – bramkarz drużyny gospodarzy rysuje stopą linię wewnątrz bramki ( miedzy linią bramkową a siatką) mającą na celu ułatwianie mu ustawiania się na
środku linii bramkowej. Sędzia gry nie przerwał i dopiero podczas najbliższej przerwy udzielił temu bramkarzowi napomnienia za niesportowe zachowanie. Czy postępowanie sędziego było słuszne ?