Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 753 - dodał: slayer (2014-08-30)



CBP 2014 ( # 105 ) CBP 2015_1 ( # 111 ) 2014/2015 Przepisy Gry

W 80 min meczu bramkarz drużyny, która utrzymywała korzystny rezultat został wykluczony z gry. Przygotowujący się do wejścia rezerwowy bramkarz wraz z trenerem rozpoczęli rozgrzewkę w sąsiedztwie własnej ławki rezerwowych. Wywołało to protesty zawodników drużyny przeciwnej. Sędzia nie zezwolił na kontynuowanie rozgrzewki i nakazał natychmiastowe przeprowadzenie procedury wejścia bramkarza. Czy postąpił słusznie?