Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 731 - dodał: slayer (2014-08-29)



CBP 2014 ( # 76 ) CBP 2015_1 ( # 82 ) 2016/2017 Przepisy Gry

Zawodnik znajdujący się na pozycji spalonej został nierozważnie zaatakowany przez obrońcę mającego już na swoim koncie żółtą kartkę. Jaka będzie decyzja sędziego, który stwierdził, że poszkodowany zawodnik drużyny atakującej brał udział w grze?


Zaznacz ilość żółtych kartek                  (0
Zaznacz ilość czerwonych kartek                  (0


* Aby zobaczyć rozwinięcie skrótu przesuń kursor myszy nad pole wyboru odpowiedzi