Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 721 - dodał: slayer (2014-08-27)



CBP 2014 ( # 57 ) CBP 2015_1 ( # 57 ) 2016/2017 Przepisy Gry

Drużyna zdobyła prawidłowo bramkę. Po tym fakcie sędzia stwierdził, że w chwili jej zdobycia na polu gry znajdowała się osoba towarzysząca drużynie, która ją zdobyła i nie miała ona wpływu na grę. Decyzja sędziego?


Zaznacz ilość żółtych kartek                  (0
Zaznacz ilość czerwonych kartek                  (0


* Aby zobaczyć rozwinięcie skrótu przesuń kursor myszy nad pole wyboru odpowiedzi