Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 703 - dodał: PiotrekC (2014-08-20)



CBP 2014 ( # 37 ) CBP 2015_1 ( # 39 ) 2014/2015 Przepisy Gry

W 17. minucie, kiedy piłka była w grze, sędzia zorientował się, że od początku zawodów gra w drużynie gospodarzy zawodnik wpisany w sprawozdaniu jako zawodnik rezerwowy, zamiast zgłoszonego z podstawowego składu, a sędzia nie został przed rozpoczęciem zawodów o tym poinformowany. Jaka powinna być decyzja?


Zaznacz ilość żółtych kartek                  (0
Zaznacz ilość czerwonych kartek                  (0


* Aby zobaczyć rozwinięcie skrótu przesuń kursor myszy nad pole wyboru odpowiedzi