Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 550 - dodał: jln (2013-06-05)



CBP 2014 ( # 119 ) CBP 2015_1 ( # 125 ) 2014/2015 Przepisy Gry

Kierownik drużyny gospodarzy na 10 minut przed rozpoczęciem meczu poinformował sędziów, że z powodu problemów żołądkowych zawodnik rezerwowy nr 11 zajmie miejsce w pierwszym składzie w miejsce zawodnika nr 20, który usiądzie na ławce jako zawodnik rezerwowy. Sędzia przychylił się do prośby kierownika. Czy postąpił słusznie?