Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 334 - dodał: mariusz5891 (2013-03-07)



CBP 2015_1 ( # 274 ) 2012/2013 Przepisy Gry

Po podyktowaniu rzutu wolnego bezpośredniego w pobliżu pola karnego drużyny broniącej, zawodnik drużyny atakującej z powodu nieprawidłowej odległości zawodników drużyny przeciwnej od piłki nie wykonał tego rzutu natychmiast. W tym momencie sędzia z własnej inicjatywy wstrzymał wykonanie rzutu wolnego, informując wykonawcę, iż rzut ten będzie wykonany na sygnał gwizdkiem. Czy sędzia postąpił słusznie?