Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 1244 - dodał: AO_92 (2015-08-26)



CBP 2015_1 ( # 556 ) 2016/2017 Przepisy Gry

Zawodnik wymieniony mający na koncie żółtą kartkę wszedł samowolnie na boisko i przerwał korzystnie rozwijającą się akcję przeciwnikowi podstawiając mu nogę. Sposób postępowania sędziego?


Zaznacz ilość żółtych kartek                  (0
Zaznacz ilość czerwonych kartek                  (0


* Aby zobaczyć rozwinięcie skrótu przesuń kursor myszy nad pole wyboru odpowiedzi