Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 1179 - dodał: AO_92 (2015-08-25)



CBP 2015_1 ( # 303 ) 2016/2017 Przepisy Gry

Zawodnik, któremu sędzia nakazał opuścić pole gry dla poprawy ubioru, powrócił na nie bez zgody sędziego i tuż przed polem karnym własnej drużyny zagrał piłkę ręką przez co uniemożliwił wejście w jej posiadanie przeciwnikowi. Jak w tej sytuacji powinien postąpić sędzia?


Zaznacz ilość żółtych kartek                  (0
Zaznacz ilość czerwonych kartek                  (0


* Aby zobaczyć rozwinięcie skrótu przesuń kursor myszy nad pole wyboru odpowiedzi