Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 1116 - dodał: damon19 (2014-09-13)



CBP 2014 ( # 441 ) CBP 2015_1 ( # 447 ) 2014/2015 Przepisy Gry

Zawody zostały zakończone przed upływem ustalonego czasu gry. gdyż jedna z drużyn świadomie dążyła do przegrania meczu. Sędzia rozstrzygnął, że drużyna ta uznana jest za przegrywającą zawody. Sędzia przesłał wyczerpujące sprawozdanie z zawodów do odpowiednich władz i fakt ten odnotował w sprawozdaniu. Czy postępowanie sędziego było słuszne?