Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 1102 - dodał: damon19 (2014-09-13)



CBP 2014 ( # 426 ) CBP 2015_1 ( # 432 ) 2014/2015 Przepisy Gry

Sędzia przerwał grę za podstawienie nogi przeciwnikowi przy linii bocznej boiska na połowie drużyny broniącej. Zawodnik drużyny poszkodowanej zagrał piłkę do współpartnera mimo, iż napastnik drużyny przeciwnej nie zachował przepisowej odległości od piłki. Jaką decyzję podejmie sędzia?


Zaznacz ilość żółtych kartek                  (0
Zaznacz ilość czerwonych kartek                  (0


* Aby zobaczyć rozwinięcie skrótu przesuń kursor myszy nad pole wyboru odpowiedzi