Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 1085 - dodał: PiotrekC (2014-09-13)



CBP 2014 ( # 225 ) CBP 2015_1 ( # 184 ) 2014/2015 Przepisy Gry

Kierownik drużyny gospodarzy na 10 minut przed rozpoczęciem meczu poinformował sędziów, że z powodu problemów żołądkowych zawodnik rezerwowy nr 11 zajmie miejsce w pierwszym składzie w miejsce zawodnika nr 20, który usiądzie na ławce jako zawodnik rezerwowy. Sędzia przychylił się do prośby kierownika. Czy postąpił słusznie ?