Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 1076 - dodał: PiotrekC (2014-09-13)



CBP 2014 ( # 124 ) CBP 2015_1 ( # 130 ) 2014/2015 Przepisy Gry

Piłkarze gospodarzy zdobyli bramkę. Przed wznowieniem gry asystent zawołał sędziego głównego i poinformował, że jego subiektywnym zdaniem gol nie może być uznany, gdyż tuż przed jego strzeleniem, na drugą połowę boiska wbiegł trener gości. Jaką decyzję podejmie sędzia główny?


Zaznacz ilość żółtych kartek                  (0
Zaznacz ilość czerwonych kartek                  (0


* Aby zobaczyć rozwinięcie skrótu przesuń kursor myszy nad pole wyboru odpowiedzi