Aktualności

Użytkownicy

Banery

Regulamin

Napisz do nas

Logowanie

Pytanie nr 1065 - dodał: damon19 (2014-09-12)



CBP 2014 ( # 453 ) CBP 2015_1 ( # 459 ) 2016/2017 Przepisy Gry

Po uznaniu bramki, a przed wznowieniem gry, sędzia zauważył sygnalizację asystenta, który stwierdził, iż w chwili jej zdobycia na polu gry przebywał trener zdobywcy gola. Jaka będzie decyzja sędziego?


Zaznacz ilość żółtych kartek                  (0
Zaznacz ilość czerwonych kartek                  (0


* Aby zobaczyć rozwinięcie skrótu przesuń kursor myszy nad pole wyboru odpowiedzi